06 October 2015

SYUKUR

assalamualaikum...

apa khabar sahabat2 wani? harapnya sihat....wani alhamdulillah setakat ni sihat walafiat...walaupun ada sket2 rasa xsedap badan,malas nak layan..hehe...bersyukur dengan nikmat sihat yang kita dapat..jgn terlalu leka..ALLAH boleh tarik bila2 masa je nikmat yang kita ada..jangan terlalu berlagak dengan nikmat kurniaan ALLAH..nnt bila masanya, ALLAH jua kita akan kembali.....

wani ingin berkongsi cerita hidup wani pada korang..alhamdulillah..masalah yang wani hadapi setakat ni dapat diselesaikan dengan pertemuan 4 mata dengan insan tersebut..dan amat bersyukur sebab respon positif yang wani dapat...maksudnya cara dia respon tu wani sangat respect..mungkin dia lebih pengalaman dari wani jd dia lebih tau....tp saya xkesah..apa yg penting dia dah tahu..ckup lah tu pada wani....saya sangat2 nak berterima kasih pada dia sebab dalam sy xdop pengalaman dia membalasnya dengan baik walaupun dia xbg kata putus..
dan apa yang penting sekarang....sy hanya bdoa dan teruskan bdoa...sekiranya ALLAH dah tentukan, insyaallah itulah yang terbaik untuk hambanya...........

wassalam

No comments:

Post a Comment