06 October 2015

PENGALAMAN TERINDAH

Assalamualaikum semua.....

saat ini terlintas untuk berkongsi pengalaman terindah selama 4bulan bercuti...tempoh masa menunggu yang panjang untuk mengabeskan sisa-sisa hidup di USIM. sebelum cuti terfikir apa yang boleh aku buat dalam masa 4 bulan....bekerja? makan,tido? huhu......rezeki ALLAh itu luas...berkat waktu dhuha, aku dapat jelajah semenanjung Malaysia dan dapat merentasi 2 negara..siapa sangka kan?

" Kita hanya merancang tapi DIA yang menentukan"

sehari selepas tamat peperiksaan, aku menjelajah utara Malaysia ..Perak,Penang, Kedah, Perlis....kemudian ke Johor dan Melaka....kemudian terbang jauh ke SYRIA yang mengajar aku lebih mendalam tentang ilmu agama dan CHINA yang menyebabkan aku pulang dengan membawa seribu satu perasaan. ingin ku ceritakan satu persatu..Insyallah ada masa kelak satu demi satu pengalaman akan tercatat di dalam blog ini.....

No comments:

Post a Comment