06 October 2015

D.I.A


Assalamualaikum wbt...

salam semua..huhu.....malam ni agak tidak keruan..makin hari makin teringat kat dia....makin ingin di lupakan makin mengingati....YA ALLAH..hatiku benar2 teruji....nak je jumpe dia dan luahkan persaan yang sebenar..tp wani xde daya nak lakukan semua tu...xtau nak cite kan kat sape...rasa tertekan sgt2...perasaan yang mendatang betul menguji..

apakah perasaan ini betul atau tidak? atau hanya nafsu bercinta semata-mata...aah...aku mmg tak tahu cara nak handle perasaan macam ni..seandainya aku dapat mencintai ALLAH dan RASUL seperti aku mencintai dia.......itulah yang terbaik...mencintai ALLAH lebih dari segalanya...

'' YA ALLAH sekiranya dia adalah untukku, maka Kau tetapkanlah hubungan kami dengan ikatan yang sah, adapun sekiranya dia bukan milikku maka Kau tetapkanlah yang terbaik untukku...hanya pada Engkau sahaja tempat aku berserah".....

Seandainya si dia membaca ruang ini, ketahuilah...bahawa saya tidak mahu apa2 dari kamu...hanya untuk menjadi sahabat baik....kerana bagiku tiada istilah couple melainkan selepas ikatan yang sah iaitu PERNIKAHAN..........



Ya ALLAH sesungguhnya aku hanyalah insan sangat- sangat lemah....aku tidak boleh lari daripada fitrah ingin disayangi dan ingin menyayangi...hanya Engkau lah tempat aku berserah dan bertawakal.........

No comments:

Post a Comment