06 October 2015

cinta PEDAS & NESCAFE PANAS

tetiba teringat....mungkin sebab rindu kot..hee~ dapat ilham cinta Pedas & Nescafe panas ni masa tgk awk tu suka sangat makan pedas2 pastu minum nescafe panas.....kalau ikut kan, mmg sedap tp kalau kita amalkan berlebihan, tak elok untuk kesihatan badan..ye la..mn tak nye...pedas tu kalau makan byk2 nnt effect kat perut....nescafe pulak dgn bahaya cafein nye..adoi...awk tu mmg nak kena ketok pale sket..hehe..slalu awk yg ckp ayat ni kan..haha....seronok dan rindu bila imbas balik kenangan2 lalu.....mmg best sgt2....

bercakap bab imbas mengimbas....permulaannya adalah disebabkan falak kan? Falak yang menemukan kita...kadang2 terfikir jugak, kena kita semua lambat dipertemukan....mungkin ada hikmah sebaliknya.....

dan seminggu yang terakhir merupakan minggu yg sgt2 bermakna dalam hidup saya setakat ni....seronok sgt2..hehe....masa kita g makan satay kajang, sambut besday sy kat bagan lalang, pastu kita g jeram toi..masuk kampung..pastu kita g pesta buku...best sgt2...sbb kita sama.....SPORTING..hehe.....

dalam masa tu la kita banyak mengenali diri masing2....wlaupun saya tau saya xserapat dgn awk mcm kjaz, tp tu pun da cukup...kjaz dah mcm kakak wani sendiri...dan mungkin sama jgk dengan awk, dia...k.jaz tempat kita bercerita kan? beruntung ada kawan dan kakak macam k.jaz...mmg pendengar yang setia.....hehe...andai kjaz baca post ni..ketahuilah wani syg sgt2 kat k.jaz...hehe....walaupun wani mengenali kjaz lambat...kita mmg kenal tp wani rapat ngan kjaz pun lepas blk dr China kan? hehe

erm..rindunya semua.....awak.....kjaz dan dia...........plyn,dot dll...

tp dalam post kali ni saya nak crita tentang awk je...nape? hehe...sje...sbb awk ni unik!.. hik3..len dr yg len....itulah keistimewaan awk.....dia? saya xdapat kenali dia dgn lebih dekat sbb dia pun laen dr yg laen...tp laen dia smpai sy pun xberani nak cakap dgn dia tntg hal2 peribadi..hanya bercakap tentang hal kerja....hehe..biarla..sy xnak ckp pnjg....yg da berlalu tu biarkanlah berlalu kan..usah dikenang ag....

sambung cite sal awk.....

bagi mereka yg xkenal awk mesti diorang kata awk ni seorang yg pendiam,pemalu..sombong? urm mungkin ad sket kot..tp sebenarnya bkn sombong pun kan.....macam yg saya pernah ckp dlu...tp bile da knal awk..haaa..amek kau...mmg terbaik laa...rebutan ramai kot...haha...PUJAAN MALAYA..hik3.....

bila saya da kenal awk...mmg banyak yg benda baru yang saya blaja....tu br sekejap..kalu lama xtau laa..saya belaja pun sbb saya nak knal diri awk....jiwa awk penuh dengan seni....sangat berseni....awk bertuah sebab awk ada banyak bakat...bakat penulisan, seni suara dan mungkin bakat2 lain yang saya tak tau...

dan minat awk terhadap barang2 oldskool tu mmg terbaik...first time jumpe orang muda punya minat pd benda2 retro...andai arwah abah ada, boleh bwk sembang la ngan awk..abh dlu mmg minat benda2 lama...ada nilai dan kenangan tersendiri katanya....

yang paling best...kami da tertarik dengan lagu2 retro awk..hik3..memang layan laa..tp yang xheavy sgt laa..kalu retro btol tu amek masa la kot..hee~~ lagu yang paling best dalam byk2 lagu yang awk perkenalkan kat kitorang, lagu TERUKIR DI BINTANG paling best...lirik dan melody dia mmg terbaik..superb laa....

- TERUKIR DI BINTANG-

ika engkau minta intan permata
Tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang
Dari langit untukmu

Jika engkau minta satu dunia
Akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu
Pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan kamu

Sayangku jangan kau persoalkan
Siapa dihatiku
Terukir di bintang
Tak mungkin hilang cintaku padamu

hee~~

banyak ag kalu nak diceritakan..tp yang lain tu biarlah menjadi rahsia diri....hanya setakat ni yang boleh dikongsi pendapat tentang diri awk....sbb ada orang lain ag yang lebih memahami diri awk....

semoga persahabatan saya dan awk kekal sampai bila-bila..tak kira la awk da keje ke, kawen ke apa ke....insyaALLAH kita akan sentiasa update erk..hehe...

saya mintak maaf andai selama saya bersahabat dengan awk, saya ada tersalah kata, perangai tak elok ke...entah..ikot la pape yang xkena..harap awk maafkan..insyaALLAH ada jodoh diantara kita, kita akan jumpe nnt....


Wallahu'alam

*suka tgk awk senyum..comel sgt..nak2 bile ada kerut2 kat tepi mata..hik2...xcaye cuba g tgk depan cermin skang....hahaha~

No comments:

Post a Comment