07 August 2014

his ruined myself!

Assalamualaikum wbt.

hari ini maka rasmilah blog ini untuk sesi luah meluah perasaan..hehe..bila da xde org nak bercerita maka disinilah tempatku luahkan nya..haha

so cerita pertama hari ini di ofis..dimana mood untuk bekerja masih xwujud sampai ke sudah...adoiyai!!

jenuh paksa wat keje tp macam tu la jgk..tp mood itu bertambah teruk bila ada sorang dak poyo ni kat ofis..

aiiii...da lame aku perati ko..kecik besar kecik besar je..belagak mcm k je la org paling ensem dalam dunia..

aku taw r aku ni xlawa..xyah r nak anti aku....

aku sebenarnya nak baik2 da dgn ko..aku mlas nak cari pasal..tp perangai ko tu wat aku meluat la...

tgk r..pasni mmg aku x layan ko dah...malasa aku...ko bila nak mintk tlg aku punya la baik perangainya..

tp bila aku nk mintak tlg. bukan main ko...xpe2..aku ok je ...tgk r nnt...

mmg ko aku wat xwujud...hahaha......

sory guys...dak kecik tu wat aku annoying..sakit plak ati kite...huhh!

No comments:

Post a Comment